Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Σκιαδαρέσης: «Χρωστάω την καριέρα μου στη φάτσα μου»

Σε εβδομαδιαίο περιοδικό έδωσε συνέντευξη γνωστός Έλληνας ηθοποιός, ο οποίος μεταξύ άλλων ανέφερε ότι κατά κάποιο τρόπο πιστεύει ότι χρωστάει την καριέρα του στη.. φάτσα του.

Μιλώντας στο περιοδικό ΕΓΩ WEEKLY, ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης ανέφερε για το αν η εμφάνιση του ηθοποιού παίζει σημαντικό ρόλο: «Πολύ. Κατά κάποιον τρόπο, πιστεύω ότι χρωστάω την καριέρα μου στη... φάτσα μου! Μου το είχαν πει και στα πρώτα μου βήματα. Στην αρχή, δεν έκανα τίποτα εγώ, απλώς έστελνα φωτογραφίες με το πρόσωπό μου. Για κάποιο λόγο, "γράφει" και ενδιαφέρει τους κινηματογραφιστές».

Παράλληλα, δήλωσε ότι όταν ήταν μικρός ήθελε να γίνει αρχιτέκτονας και όχι ηθοποιός, ενώ πρόσθεσε ότι γράφτηκε στην δραματική σχολή για να πάρει αναβολή από το στρατό.
Τέλος, αναφερόμενος στην οικονομική κρίση, είπε: «Eιδικά τα δύο τελευταία χρόνια, αναρωτιέμαι τι θα κάνω και πως θα ζήσω τα παιδιά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...