Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Απ. Γκλέτσος: Άνεργοι κόντεψαν να με λιντσάρουν

Μια πικρή εμπειρία που βίωσε χθες στο γραφείο του μοιράστηκε με τους καλεσμένους τηλεοπτικού πάνελ ο δήμαρχος Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος περιγράφοντας με μελανά χρώματα την οικονομική κατάσταση που βιώνει σήμερα η ελληνική οικογένεια.

«Χθες ήρθαν στο γραφείο μου κάποιοι άνθρωποι άνεργοι. Και το ξέρετε ότι δεν φταίω εγώ για την ανεργία τους, αλλά κόντεψαν να με λιντσάρουν. Διότι πεινάγανε. Μου λέει δεν έχω να ταΐσω το παιδί μου, το καταλαβαίνεις μου λέει; Αλήτη», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Γκλέτσος μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1.



Και πρόσθεσε: «Με είπε αλήτη εμένα που είμαι δύο χρόνια δήμαρχος, του ξέφυγε από τη φρίκη του και μου λέει αλήτη δεν έχω να ταΐσω το παιδί μου και ήμουν νοικοκύρης μέχρι χθες. Μετά βέβαια μου ζήτησε συγγνώμη, αλλά να καταλάβετε πως είναι αυτοί οι άνθρωποι, την αγανάκτησή τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...