Από 11 χρόνια φυλάκιση επέβαλε το Πενταμελές Εφετείο της Λαμίας σε δύο αλλοδαπούς που είχαν συλληφθεί να κλέβουν καλώδια στη σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ Θήβας και Λειβαδιάς.
Πρόκειται για έναν πακιστανό αλλά και έναν βούλγαρο, οι οποίοι ξεκινούσαν από την Αθήνα μαζί με μια ολόκληρη ομάδα αλλοδαπών και πήγαιναν στη συγκεκριμένη περιοχή. Έκοβαν και έπαιρναν τα καλώδια, που χρησίμευαν για την ηλεκτροκίνηση των τρένων, για να τα πουλήσουν σε διάφορες μάντρες.
Σημειώνεται ότι οι κατηγορούμενοι συνελήφθησαν τον Αύγουστο του 2010, τη στιγμή που είχαν ήδη αφαιρέσει καλώδια μήκους 400 μέτρων αξίας άνω των 15.000 ευρώ.
Όπως κατέθεσαν στελέχη του ΟΣΕ στην ακροαματική διαδικασία, οι κλοπές καλωδίων από το 2008 έως το 2010 σε τμήμα σιδηροδρομικής γραμμής συνολικού μήκους 160 χιλιομέτρων, είχαν ως αποτέλεσμα την διακοπή της ηλεκτροκίνησης του σιδηροδρόμου μέχρι την Τιθορέα. Στο τέλος του 2010, σύμφωνα με τα στελέχη του ΟΣΕ, η ΕΕ ζήτησε να επιστραφούν πίσω τα χρήματα που είχε διαθέσει για το συγκεκριμένο έργο.
Μάλιστα τονίστηκε ότι ο ΟΣΕ, που θα κατασκευάσει εκ νέου το έργο, αλλάζει πλέον στρατηγική καθώς ανά πέντε χιλιόμετρα δικτύου θα τροφοδοτεί τις γραμμές με υψηλή τάση ώστε να αποτρέπονται οι κλοπές.
Πρόκειται για έναν πακιστανό αλλά και έναν βούλγαρο, οι οποίοι ξεκινούσαν από την Αθήνα μαζί με μια ολόκληρη ομάδα αλλοδαπών και πήγαιναν στη συγκεκριμένη περιοχή. Έκοβαν και έπαιρναν τα καλώδια, που χρησίμευαν για την ηλεκτροκίνηση των τρένων, για να τα πουλήσουν σε διάφορες μάντρες.
Σημειώνεται ότι οι κατηγορούμενοι συνελήφθησαν τον Αύγουστο του 2010, τη στιγμή που είχαν ήδη αφαιρέσει καλώδια μήκους 400 μέτρων αξίας άνω των 15.000 ευρώ.
Όπως κατέθεσαν στελέχη του ΟΣΕ στην ακροαματική διαδικασία, οι κλοπές καλωδίων από το 2008 έως το 2010 σε τμήμα σιδηροδρομικής γραμμής συνολικού μήκους 160 χιλιομέτρων, είχαν ως αποτέλεσμα την διακοπή της ηλεκτροκίνησης του σιδηροδρόμου μέχρι την Τιθορέα. Στο τέλος του 2010, σύμφωνα με τα στελέχη του ΟΣΕ, η ΕΕ ζήτησε να επιστραφούν πίσω τα χρήματα που είχε διαθέσει για το συγκεκριμένο έργο.
Μάλιστα τονίστηκε ότι ο ΟΣΕ, που θα κατασκευάσει εκ νέου το έργο, αλλάζει πλέον στρατηγική καθώς ανά πέντε χιλιόμετρα δικτύου θα τροφοδοτεί τις γραμμές με υψηλή τάση ώστε να αποτρέπονται οι κλοπές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου